Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, by sprzedawane przez nas produkty były najwyższej jakości, a zakupy w naszym sklepie zawsze satysfakcjonujące. Jeśli jednak zdarzy się, że zauważysz jakiekolwiek nieprawidłowości w funkcjonowaniu zakupionych produktów, proponujemy poszukać przyczyn zaistniałego problemu i podjąć próbę jego rozwiązania, zanim jeszcze zdecydujesz się na dokonanie zgłoszenia reklamacji.

1. Upewnij się, czy produkt został zamontowany i podłączony zgodnie z załączoną do niego instrukcją montażu/obsługi. Zachęcamy do sprawdzenia, czy możliwe przyczyny zaistniałego problemu zostały opisane w dziale pomocy. Być może instrukcja wskaże możliwe sposoby rozwiązania napotkanych problemów.

2. Zalecamy także sprawdzenie wszelkich informacji dostępnych na stronie www producenta/dystrybutora lub forum użytkowników. Cenne podpowiedzi na tych stronach, prowadzące do rozwiązania problemów eksploatacyjnych, najczęściej zawierają takie działy jak:

  • najczęściej zadawane pytania przez użytkowników,
  • wykrywanie i usuwanie usterek,
  • warunki eksploatacji,
  • dane techniczne,
  • porady.

Jeśli wymienione wskazówki są niemożliwe do podjęcia lub nie przyniosą zadowalających rezultatów, prosimy o kontakt.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel