Dostawa

Specjalnie dla naszych klientów stale powiększamy nasze magazyny i optymalizujemy logistykę. Mamy kilkadziesiąt produktów w sprzedaży – dzięki tak dużej dostępności produktów czas oczekiwania na dostarczenie produktów znacznie się skraca.

W przypadku produktów, które chwilowo nie znajdują się w naszym magazynie, podajemy możliwie dokładne terminy dostaw, jednak w takich wypadkach jesteśmy uzależnieni od naszych dostawców.

Jak rozpoznać, czy produkt jest dostępny?

Wiemy, że dla naszych klientów ważna jest nie tylko cena produktów, ale również czas realizacji zamówienia. W związku z tym na stronie każdego produktu znajduje się ważna informacja dotycząca dostępności oferowanych przez nas towarów.

Dostępność naszych produktów jest opisana w następujący sposób:

Produkt dostępny: Czas dostawy produktu do klienta może wynieść od 2 do 4 dni roboczych. Jest to czas, w którym kontaktujemy się z naszymi dostawcami w celu pozyskania towaru. Następnie wysyłamy towar bezpośrednio do klienta. Robimy wszystko, aby produkt dotarł do Klienta jak najszybciej.

Jak szybko zamówiony produkt będzie u mnie?

O czasie dostawy decyduje nie tylko dostępność i złożenie zamówienia, ale również jego weryfikacja i przekazanie do dalszej realizacji. Zamówienia są sprawdzane pod kątem dostępności, formy płatności (w tym np. dokonanej wpłaty) i adresu dostawy. W nielicznych przypadkach może się zdarzyć, że dostarczenie zamówienia ulegnie opóźnieniu, jednak dokładamy wszelkich starań, aby do takich opóźnień nie dochodziło.

Czas realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania paczki do wysyłki oraz czas dostarczenia produktu do klienta, przy czym naszym założeniem jest, żeby produkty były jak najszybciej gotowe do wysyłki.

Przygotowanie produktu do wysyłki, jak i jego dostawa odbywa się wyłącznie w dni robocze.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel